Παρέχεται το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής ολόκληρης της παραγγελίας ή μέρους αυτής εντός 3 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της. Επιστροφές που δεν έχουν πραγματοποιηθεί εντός προθεσμίας ενδέχεται να μην γίνουν αποδεκτές. Ως ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος καθορίζεται αυτή που αναγράφεται από τη μεταφορική εταιρεία στην απόδειξη παραλαβή.

Για επιστροφές ή αλλαγές πρέπει:

  • Να αποσταλεί το προϊόν στην κατάσταση που το παραλάβατε, δηλαδή να είναι άρτιο, σε άριστη κατάσταση, χωρίς φθορές, μη χρησιμοποιημένο ή λερωμένο, χωρίς να έχουν αφαιρεθεί ή αλλοιωθεί οι ετικέτες σήμανσης και εντός της συσκευασίας του.
  •  Το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τα αντίστοιχα παραστατικά που ο πελάτης έλαβε κατά την παραλαβή του (απόδειξη, τιμολόγιο).

Οι επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο μέσω οποιασδήποτε ταχυδρομικής ή μεταφορικής εταιρείας. Επιστροφές που υπάγονται στη κατηγορία “Ρουχισμός και Ασφάλεια” δεν γίνονται δεκτές για λόγους υγιείνής.

Το κόστος επιστροφής/αλλαγής προϊόντων στις περιπτώσεις που η επιστροφή/αλλαγή δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της Εταιρείας, το μεταφορικό κόστος επιβαρύνει τον πελάτη. Όταν η επιστροφή/αλλαγή γίνεται λόγω αποστολής ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής βαρύνουν την Εταιρεία.

Στην επιστροφή χρημάτων εφαρμόζεται σχολαστικός ποιοτικός έλεγχος στα προϊόντα που επιστρέφονται. Η επιστροφή χρημάτων διεκπεραιώνεται εντός 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Ακύρωση χρέωσης της πιστωτικής κάρτας που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά
  • Κατάθεση χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό

Αν έχετε επιπλέον ερωτήσεις, επικοινωνήστε μαζί μας.